Arrayak lantzeko erabil daitezkeen algoritmoak:
01 Osorik Prozesatu for iKont:=BEHEMUGA to iLuzera do |
01 Osorik Prozesatu, arrayaren elementu guztiei prozesu jakin bat aplikatu (ikus 01_OsorikProzesatu.pas programa). Klasean adibide bat egin dugu: array bat datuz bete eta array horren edukia erakutsi |
02 Bilaketa Lineala while (iKont<=iLuzera) and not boAurkitua do |
02 Bilaketa Lineala, arrayaren elementu guztien artean elementu jakin baten posizioa zehaztu, hauek ikusi: |
03a Minimoa 03b Maximoa for iKont:=BEHEMUGA to iLuzera do |
03a Minimoa edo 03b Maximoa, arrayan dagoen elementu txikienaren edo handienaren posizioa lortu:
|
04 Gehitzea arNotak[iLuzera+1] := rElementua;
iLuzera := iLuzera + 1; |
04 Gehitzea, arrayaren bukaeran elementu berri bat jarri, arrayak toki librerik duen ala ez frogatu beharra dago (ikus 04_Gehiketa.pas programa |
05 Txertaketa for ikont:=iLuzera downto iNon do
arNotak[iKont+1] := arNotak[iKont]; |
05 Txertaketa, arrayaren iNon posizio ezagun batean elementu berri bat txertatu (ikus 05_Txertaketa.pas programa) |
06 Ezabaketa for iIndizea:=iNon to iLuzera-1 do
arNotak[iKont] := arNotak[iKont+1]; |
06 Ezabaketa, arrayaren iNon posizio ezagun batean dagoen elementua ezabatu (ikus 06_Ezabaketa.pas programa) |
07 Hainbat Txertaketa for ikont:=iLuzera downto iNon do
arNotak[iKont+1] := arNotak[iKont]; |
07 Hainbat txertaketa, arrayan elementu berriak sartu posizio jakin batzuetan. Bi algoritmo hauek ikusi, 07a gomendatzen da 07b zailagoa delako:
|
08 Hainbat Ezabaketa for iIndizea:=iNon to iLuzera-1 do
arNotak[iKont] := arNotak[iKont+1]; |
08 Hainbat ezabaketa, arrayaren baldintza bat betetzen dituzten elementuak ezabatu. Bi algoritmo hauek ikusi, 08a gomendatzen da 08b zailagoa delako:
|
09 Sailkatzea |
|
10 Bilaketa Bitarra |
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.