2024(e)ko urtarrilaren 26(a), ostirala

1. astea | segundoen kopuruak

Datu-motaFormatua Balio kopurua 2N  Balioen heina edo barrutia
ShortInt
8 bit (+ eta -)
256
-128..127
Byte
8 bit (+)
256
0..255
SmallInt
16 bit (+ eta -)
65536
-32768..32767
Integer
Integer
16 bit (+ eta -)
 32 bit (+ eta -)
65536
4294967296
-32768..32767
-2147483648..2147483647
Word
16 bit (+)
65536
0..65535
LongInt
32 bit (+ eta -)
4294967296
 -2147483648..2147483647 

Goiko taula aintzakotzat harturik ondoko bi ariketak egin:


Ariketa_1:

INTEGER datu-motak 2 byte har ditzan, zure programan {$MODE TP} konpilazio-direktiba idatzi eta ondoko hau egin:
iSegundo kopuru handi bat teklatuz irakurri, non iSegundo aldagaia INTEGER datu-motakoa den. Irakurritako denbora pantailaratu orduak-minutuak-segundoak bezala (hiru balioetatik bat edo beste zero balitz, ez da pantailaratu beharko).
{-----------------------------------------------------------------
      Behartu INTEGER datu-motak 2 byte hartzera.
 ------------------------------------------------------------------}
program SegundoenKopurua_INTEGER;
{$MODE TP}

var
   iSegundo: integer;


Ariketa_2:

liSegundo kopuru erraldoi bat teklatuz irakurri, non liSegundo aldagaia LONGINT datu-motakoa den. Irakurritako denbora pantailaratu egunak-orduak-minutuak-segundoak bezala (hiru balioetatik bat edo beste zero balitz, ez da pantailaratu beharko).
{-----------------------------------------------------------------
      INTEGER datu-motak 2 byte edo 4 byte hartuko ditu.
      LONGINT datu-motak beti 4 byte hartuko ditu memorian.
 ------------------------------------------------------------------}
program SegundoenKopurua_LONGINT;

var
   liSegundo: longint;

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.